naar top
Menu
Logo Print
13/07/2018 - PIETER WILLEM

MEDIACAMPAGNE SOLIDS 2018

Covers SolidsNaar aanleiding van de Belgische technologische vakbeurs voor de poeder- en bulkindustrie SOLIDS 2018 staat FOODPROCESS in september volledig in teken van dit evenement. Hiervoor biedt FOODPROCESS enkele speciale promoties aan om de 9.600 lezers van de septembereditie van het geprinte magazine te bereiken. 
Complementair aan deze speciale editie bieden we een online campagne aan. FOODPROCESS (7.700 online abonnees) slaat de handen in elkaar met volgende magazines om een platform te bieden waar tal van relevante informatie aanwezig zal zijn:

Hieronder worden de mogelijkheden even opgelijst:
De volledige mediakit voor SOLIDS 2018 kunt u hier raadplegen.

PRINT CAMPAGNE

Standhouders en adverteerders kunnen in de septembereditie van FOODPROCESS adverteren aan zeer speciale condities:
2 volumes voor de prijs van 1

Deze volumes kunnen opgevuld worden met een combinatie van een klassieke advertentie en een branded content story. 
Het geprinte magazine van FOODPROCESS is goed voor een bereik van 9.600 lezers.
Wij staan in voor de opmaak van uw reportage.

3.150 EURO

2 Pagina's
Branded Content

OF

1 Pagina
Print Advertentie
+
1 Pagina
Branded Content
2.050 EURO

1 Pagina
Print Advertentie

OF

1 Pagina
Branded Content

OF

1/2 Pagina
Print Advertentie
+
1/2 Pagina
Branded Content
1.135 EURO

1/2 Pagina
Print Advertentie

OF

1/2 Pagina
Branded Content

ONLINE CAMPAGNE

De online campagne bestaat uit 4 elementen:

SOLIDS ONLINE EVERGREEN

Een uitgebreid online redactioneel dossier (Evergreen) verzamelt alle beschikbare informatie over SOLIDS. De deelnemers aan de online campagne worden in deze evergreen opgenomen met een link naar hun branded story.

REGULAR ONLINE MAGAZINE

Deze evergreen verschijnt in de drie deelnemende online magazines naar aanleiding van SOLIDS. Alle abonnees die de evergreen lezen, worden verzameld en krijgen achteraf het dedicated online magazine toegestuurd.

BRANDED STORY per ADVERTEERDER

Om deel te nemen aan de online campagne moet de adverteerder of de standhouder beschikken over een branded story die ofwel speciaal aangemaakt wordt (1.500 euro), ofwel gerecupereerd wordt uit de printed branded content. Zo'n branded story wordt bij ons ook een micro information unit genoemd of afgekort MIU.

DEDICATED SOLIDS ONLINE MAGAZINE

Alle abonnees die de SOLIDS evergreen gelezen hebben, ontvangen daaropvolgend nog een extra SOLIDS online magazine.

1.950 EURO

Online Campagne

Inclusief redactionele kosten
(aanmaak branded content story ter waarde van 1.500 euro) 

PRINT & ONLINE CAMPAGNE

De combinatie van print en online kan u het grootste bereik en dus de grootste visibiliteit garanderen. De branded story uit het printmagazine kan perfect via de evergreen en ons online magazine gedeeld worden zonder extra redactionele kosten. Hiervoor kunnen we voor u enkele speciale formules aanbieden:Print & Online Campagne

3.995 EURO

2 Pagina's Branded Content
+
Online Campagne

OF

1 Pagina Print Advertentie
+
1 Pagina Branded Content
+
Online Campagne
2.995 EURO

1 Pagina Branded Content*
+
Online Campagne

OF

1/2 Pagina Print Advertentie
+
1/2 Pagina Branded Content
+
Online Campagne
1.925 EURO

1/2 Pagina Branded Content*
+
Online Campagne

*Enkel branded story's komen in aanmerking voor een online campagne. Wanneer u kiest om via een advertentie in print te adverteren, dan kunnen extra redactionele kosten voor uw online campagne optreden.

INTERESSE?

Reserveer nu uw plaats in onze Solidscampagne van FoodProcess. Wij maken voor u de advertentie gratis op.

Contacteer Alexander Dewaele op het nummer 050/24.04.04 of via ald@pmg.be

We sluiten de reservaties af op 28/08/18.